Saturday, August 30, 2008

1st attempt....

Arsenal vs. AC Milan 0-2 (kpd fans Arsenal jgan ambil hati)


itulah perkataan yang dapat dikatekan apabila pertama kalinya aku menaip perkataan2 untuk diposkan dlam blog ni walaupon sekdar berkongsi2 sesama KAMI tetapi ini pemulaan yang pertama kalinya bagi diriku ini..


APA ITU BLOG?? (nampak mcam soklan bangang kan?)


soklan ni la aku tanye bile firstly aku tgok mende alah ni...
selepas membuat "Literature Review" akhirnya!!!!



aku dah tau da..



mungkin itu menjadi batu locatan bagi aku.. manela tahukan..

suatu hari nnt kan aku pon menjadi antara Bloggers terkemuka 'DUNIA' (menaruh harapan yg tinggi ni)

hmmmm...kepala pon da pusin2

dahla tuh!!!
sok2 pulak la
aku post mende2 baru


EJAD!!!!(laungan yg hampir mencetuskan pergaduhan)


jom bola sepam...

(sahutan ejad) JOM!!

p/s >>kpd bdk2 rumah aku jangan salah anggap istilah 'JOM' ini


chow..........


pengarot: MoMoTARO

No comments: