Sunday, August 31, 2008

~ L E M A U ~

Penangan Assignment.....
Sebagai seorang pelajar yang berpelajaran, kamu...cuba bagi comment sikit ttg gambar nih

MASA BERLAKU: 0850-0930
TEMPAT BERLAKU: Bilik Kuliah

Layakkah mereka ini berkelakuan begini semasa kuliah sedang dijalankan?
Apakah mereka tidak mempunyai hati perot? (mestila ade)
Apakah mereka2 yg sedang belajar x panassss dgn aksi2 mereka2 ini ?
X kantoi ke?
mcam2 lagi la persoalan yg akan timbol jika kamu melihat aksi mereka ini

tapikan.....

selaku jurufoto gamba ini...aku rase mereka ada reason utk ini
aku pon ada reason aku jgk...bahkan turut merase simpati dgn mereka2 ini
aku xsalahkan mereka, sebab aku pun pernah buat camni dulukala


KESIANNNNNN.......xpe biarkanlah mereka

itula ayat lecturer apabila melihat mereka2 ini
sebenarnya lecturer aku tu memang bagusla...
naluri seorang manusia memang ada dalam dirinya lagi
ni yang buat aku sayang pada dia ni!! ops....salah


apa2 pon sesiapa yang telibat dengan aksi2 sebegini jganla naik berang dan bengang...
aku cuma nak berkongsi simpati atas kelakuan kamu2 ini...

ok..peace no war~~

chow...


pencarot:
mOmOTARO


2 comments: